2022bebeki sliya30 Bana yenidoğan kısmı açıkçası çok küçük geliyor h&m nin 0-3 ay aldım. Montlarda büyük bedenleri açıkçası
Hamaratpanda sliya30 h&m nin kalıplar genelde geniş oluyor. Şimdi yeni doğduğunda giyeceği patikli altları falan bence normal beden al. Ama mont gibi seneye de giyebileceği şeyleri bir beden büyük alabilirsin. Çünkü her geçen gün fiyatlar artıyor 🤦🏻♀️