4mevsim_1anne Kızlar malesef ki olmaz olasıca astigmatim var diğeri miyop astigmatli olunca numaraları pahalı oluyor özel yapıldığı için eşimde bunu almamak için ısrar ediyor bana bir akıl verin kurban olduklarım
Asyaninannesi58 4mevsim_1anne benim tek gözümde vardı normal miyop dereceme uygun lens kullandım bi sorun olmadı. Astgmatım 0.50 miyop 2.75 ti düz 2.75 miyop lensi taktım
gamzosgamzos 4mevsim_1anne bende hem astigmat hemde miyop var lensi sadece miyop un numarasına göre alırım yani astigmatsız
MelisY 4mevsim_1anne ben arada lens kullandigim icin bende miyop ve astimat var ben astimatsiz aliyordum hep ama en son astimatli aldim daha net gorus oldugunu farkettim birde renkli kullaniyorsaniz astimat olunca renksiz veriyorlar renkli olmuyor demislerdi
Czn2105 4mevsim_1anne gözkülçüyüm numaran tam olarak ne torik lensler dediğiniz gibi iki katı fiyatına çıkıyor -0.75den küçükse eğer kullanabilirsiniz ama en güzeli doktora danışmak
Asyaninannesi58 4mevsim_1anne bana gözlükçüm vermişti derecen düşük sorun olmaz diye. Belki sizin yüksektir
Asyaninannesi58 gamzosgamzos MelisY 4mevsim_1anne Bu arada sizlere tavsiyem önce bi süre astigmatlı lens kullanmanız. Benim 1.50 den 0.50 ye düşmüştü lens kullanımı düşürebiliyor astigmatı dedi doktorum. Şimdi hiç astigmatım yok miyopum 2.75😂
gamzosgamzos Asyaninannesi58 yaaa evde eşim gelene kadar gözlük kullanıyorum aslında sadece eşim gelmesine yakın veya izinliyken ve dışarıda lens kullanıyorum 🙂 Gözlük takıntım varda sadece yalnızken takabiliyorum 🤦🙂
MelisY 4mevsim_1anne 1 yili gecti benim muayene olali ama bende cok yuksek degildi astigmatlar miyop daha fazla toplamda biri 3.25 biri 3 numara gozlerim
tugrulunannesiii 4mevsim_1anne benim sadece bir gözde var derecesi de küçük diye doktor astigmatsız lens reçetesi yazmıştı. Ama doktorunuz lens reçetenizi astigmatlı yazdıysa öyle alacaksınız. 🌸
Czn2105 4mevsim_1anne 0.25 çok küçük bir değer tabi ki kullanılabilir. -1.25e -0.25 mi göz numaranız eğer böyleyse miyop -1.25 lens almanız işinizi görür ama bir gözünüzün astigmati -1.25 diğer -0.25ise-1.25 olan astigmat kaldırmak pek doğru olmaz