Onnoname normla doğum düşünüyorsan muhakkak elbise ile git kimi hastane önlük giydiriyor ama devlet bazen giydirmiyor şarj aletim muhakkak yanında olsun ben özel takipliydim ama ani durumlardan dolayı devlete doğum yaptım bütün süreçte tek başımaydım herşeyden önce sakin olman ve bebeğinle kendine odaklanman lazım ben herşey ani oldu için bazen yaşadım tramvayı atlatamıyorım oda düşündümden daha farklı oldu için tek kaldım için hayalim hep eşimle olmak o süreci onunla geçirmekti ama diğer acılardan şükür iyiydi rabim çok yardımcım oldu her sancı geldiğinde cok düşünme kafana takma sakin kalmaya çalış dayanamadım yerde zaten müdahele ederler doğrusu bende yapılmadı ben kendi çabam ile bebeğimi çatala tam doğum anına kadar getirdim nerde doğum yapacağını bilmedim için acık detaylı bilgi veremiyorum sana amw özelde olursan her süreci onlar sana anlatıyor zaten ama muhakkak yanında çorabın önü düğmeli elbisen veya doğum sonrası için pijama takımın olsun ve şu doğum anına kadar şu tüket. Sezaryansan olmaz ama normal doğum olacaksa bulundur yanında biz ne örnekler versek boş o an herşey anı gelişiyor ama kendine em büyük iyilik kendini asla kasma rahat olmaya çalış ki doğumun kolay geçsin senden başka doğdum yapanların sesini duyarsan duymamazlıktan gel başka şeylere odaklan normal doğumda hemen ayaklandın için resim çekimine kolay hazırlanırsın ama sezaryanda kişiden kişiye değişiyor 5-6 saat sonra tam kendine gelir rahat hazırlanırsın 10 günlük anneyim uykusuzluktan tam yazamıyorum 😅🤦🏼♀️böyle yazmayacaktım ama zombi gibiyim şuan me yazdımı bilmiyorum 😅😅