Merhaba kızlar
Daha önce 2 defa kürtaj oldum bebeğimin kalbi durduğu için. Belli sıkıntılarım vardı onun için tedavi görüyorum. Doktor artık bebek deneyebilirsiniz dediğinden beri 4 aydır deniyoruz henüz bişey yok ama 1 haftadır eşimle ilişkiye girmiyorum Çarşamba günü gece ilişki esnasında birden adet ağrısı saplandı karnıma çok canım yandı sonra eşime dedim kanamam mı oldu bir bakar mısın diye baktık kanamam olmuş bıraktık o gece biraz biraz pembe kırmızı kanama oldu ama o geceden sonra bir daha olmadı canım çok acıdı o günden beri de karnımın içi çok acıyo sanki böyle tutulmuş hareket ettikçe batıyo bugün biraz daha iyi düzeldi ama anlam veremiyorum dün gece de çok ateşlendim adet günüm de yarın normalde. O günden sonra hiç kanamam olmadı başına böyle birşey gelen var mı ne yapmalıyım verecek fikrinizi bekliyorum arkadaşlar