Udu Ben de sizin gibi düşündüm yenidoğanlari yandan çıtçıtli olanlardan aldim daha rahat değiştiririm diye. Tulumlar 3-6 ay aldim yenidoğanda bez değişimi sık olacağı için kirlenirse tulumu çıkarmak zorunda kalirim ama alt üst takimlarda sadece alt değişimi ile hallederim dedim