Kbrsuzen Hafta. Kızlar bebeğimin hareketleri eskiye göre daha yavaştan, yani daha agir agir eskisi gibi kıpır kıpır değil. Acaba bi sıkıntı mı var yoksa büyüdüğü icin mi 🫣
Ggullcaan Gunaydinlar, 40+1’gunluk hamileyim. Benim bebegimin hareketleride azalmi$ti. Normal oldugunu du$unuyorum, alanlari daraliyor. Ama kipirdamasini daha yogun hissedersiniz daha onceye kiyas (biraz rahatsiz edici olabiliyor).
Burcusko Alan daraldığı için yavaş yavaş hareket ediyor bu haftalarda ama bir iki hafta sonra kafasını,poposunu artık neresiyse dışarıdan gozukebilecek kadar hareket etmeye devam ediyorlar.En azından benimki öyle :) Ama içiniz rahat etsin istiyorsanız bir kontrole gidin.