Tinasu Kızlar sizler nasılsınız normalde 10 a 6 falan oluyo benim ama bu 2 gündür yükseliyo 12 ye çıktığıda oluyo doktor kontrol etmemi 13 e çıkmamasını söyledi sizlerde nasıl varmı aynı durumda olan
Basak0503 Tinasu bence tansiyonların normal doktorlar hep 14/9 ve üstü olmasın derler. Siz sürekli ölçün takibini yapmak sizin için iyi olur.
Semanur_06 Tinasu benim de öyle oldu 3 gündür yüksek çıkıyor normalde 10/6 cikiodu 12/7 13/7 çıkmaya başladı
Nurbade Tinasu sıkı takip edin. O haftalarda gebelik zehirlenmesi kendini gösteriyor. İdrarda protein kaçağına da baktırabilirsiniz ama tansiyonu ihmal etmeyin Allah korusun
BurcuNalbant16 Benim tam 20 hafta oldum baş ağrım oluyor. Tansiyonum normal şuan ama dikkat et sürekli ölç