Anne9283 ben doğum yaptığımda pandemi yoktu 3yıl önce yine de ben yatak odamda durdum bebekle misafirleri annem ve kayınvalideö karşıladı. Çok yorucuydu işk günden doluştular eve zaten gece 1de doğum yaptım oğlum küvezde kaldı sabah 5e kadar getirmesiler onu bekledik çok yorgun bi geceydi, taburcu olduk geldik bi anda insan kalabalığı oldu annem ve kayınvalidem çok ypruldular. Bu sefer kabul etmeyi düşünmüyorum hastanede 2-3 gün kalacağım oraya gelsinler isterlerse.
Bebeği kucağa vermek ya da kucağa almaları diye bi şey yok zaten doğurunca farketcksin insan pantere dölüşüyor.
Anne kediler yavrularını kaçırır ya öyle yavrunu kaçırıyosun 🤭🤭🤭