Dmttthemum Hamileliğinizde çamaşır suyu asperox yağ çözücü gibi ürünlerle temizlik yapıp onları solumak mecburiyetinde kaldınız mı zararlı mı aşırı derecede korkuyorum
gulkrgl Dmttthemum 6 aylık hamileyim mecbur yapıyorum hızlıca işimi halletmeye çalışıyorum ama eskisi gibi sık sık kullanmamaya çalışıyorum en azından doğuma kadar
Dmttthemum gulkrgl ben de kullanmıyorum ama asperox mavi güç çok feci kokuyormuş mecburen içinde kaldım biraz bebeğe bir zararı olmamıştır inşallah
NM_mom Mecbur kullanıyorum başlarda maske takıyodum şu an zaten nefes alırken zorlanıyorum bi de maskeyle hiç alamıyorum diye takmıyorum
Pinkgold Mecbur kullanıyorum maske takıyorum iki tane öyle yada deterjanı döküp kokusu çekilene kadar bekliyorum öyle giriyorum