prensessannesi_ Kızlar merhaba 😊 ilk gebeliğimde 16. Haftada hareketleri hissetmiştim. 2. Gebelikte daha mı erken hissediliyor acaba? Siz kaçıncı haftalarda hissetmiştiniz?
Merve201119 prensessannesi_ ilkinde 18 de hissettim ikincide 16 üçüncüde 19 bende bir anormallik var sanirim😁😁
Kucukpanda90 prensessannesi_ ilk gebeligimde 19. Haftada hissetmistim. 2. De simdi 14+5 teyken ilk defa minik minik hissettim 😊
prensessannesi_ Ggullcaan yaa öyle mi demek ki bebekten bebeğe değişiyor bende 2. De daha çabuk hissedilir diyr sanıyordum
prensessannesi_ Hiats canım genellikle 16. Haftayla 22. Hafta arası başlar diyolar ama her gebelik farklı tabi 😊😊
Kullanici55 Hiats benimde ikiz 18de falan az hissettim şuan 24 bitiyo ve icerde meydan muharebesi var diyebilirim acele etme hissediliyor dibine kadar 😂
Hiats Kullanici55 yaaaa bir an önce hissetmek istiyorum çünkü bu anı 6 yıldır bekliyordum Rabbim kucağına almayı nasip etsin sağlıkla inşallah canim
prensessannesi_ Elaa_gozz tedrigin olmana gerek yok canım içini ferah tut hissedersin 1 2 haftaya kadar inşallah