1prenses2prensanne kızlar ilk doğumum normal oldu ikinci sezeryanla olucak büyük ihtimalle sezeryandan sonra kullanılıyor mu korse bilgisi olan ya da kullanan var mı
fatmaa37demi5 1prenses2prensanne 5. Günden itibaren kullandım. Doktoruma kontrole gittiğim de artık kullanabilirsin demisti
Kleopatra- 1prenses2prensanne Ben doğumdan çıktıktan 3 saat sonra taktım doktorumun isteği üzerine. Karnı tutmada, destek olmada çok yardımcı.
Erbe 1prenses2prensanne benim doktorum üç ay önermesi rahimi ters donderiyor dedi hiç kullanamdim zaten göbeğinde kalmadı amelyattan snra beş saat kum torbası kondu karnıma üç ay sonunda tekrar hamile kaldığım için kullanamdim
Fatma0090 1prenses2prensanne sezeryandan bi hafta sonra kullanabilirsin canım benim doktorum öyle demişti ilkimde
PapatiA fatmaa37demi5 ben onu sormayı unuttum doktora sonradan aklıma geldi dikişlerinin ora felan gerilmedimi hiç bana sıksa acıcak gibi gelıyo sankı
1prenses2prensanne fatmaa37demi5 peki nasıl bir korse almalıyım sadece göbek korse mi yoksa alttan külot korselerden mi
fatmaa37demi5 PapatiA doktorum da bana kendisi söylemişti. Yok hiçbir sıkıntı olmadı bende. Hatta göbeğim dikise binmeyince daha rahat ettim
1prenses2prensanne fatmaa37demi5 pazartesi kontrole gidecem doğum öncesi gün verilecek sorayım bende ona göre hastane çantasına ekleyim
Kleopatra- Hulya19s Eczaneden aldık benim aldığım belime gelmediği için. Doğum sonrası korse deyince standart Korseyi veriyorlar zaten.