Fatma0505 Kızlar acil bakarmısınız ya bn kan vermiştim perşenbe günü sonuç yeni cıktı e nabızdan bakıyorum ama hiçbir şekilde anlamad gebelik aralığı falan yazıyor sol köşede ise 16.8mlU/ml yazıyo yani lütfen yardımcı olursunuz hilelik varmı
Bebegim0101 Fatma0505 https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwj1y6Xm2eH6AhWTiNUKHXiZDzgYABAAGgJ3cw&ohost=www.google.com&cid=CAESbOD2Svtp7brEYySO0dXrLoCPgQWP33lT23eLmLkgVlDU7IekYzG_yB9Q0EhXLFxiWohx7uSdKdJfqVo5FjHhRbwNJeMtdYHxT9Q5pQlPQw1JpBLsO1W_Be49GqcagkcM6FVJhONge5YhVcrAww&sig=AOD64_0jGp9LgUTsE5csLtXUx4ya-9Hb4Q&q&adurl&ved=2ahUKEwjV2pzm2eH6AhXeSPEDHcAAA9AQ0Qx6BAgHEAE
Asil_hatun Fatma0505 referans aralığı değil de değer yazan kisimdami 16 yazıyor eğer oyleyse gebelik var
Papatyaa_01 Bebegim0101 foto yüklenmemiş, forum yazan kısımda solda resim yükle yazar oraya girip fotoyu yükleyin orda link çıkıyor kopyala yazar onu kopyalayıp buraya alt kısımdaki foto işareti varya ordan yapıştır yapıp yükleyeceksiniz
Nurr550 Fatma0505 hamilesin hayırlı olsun. Hamile olmasan mümkün değil 16 ya çıkmazdı 1 in altında olurdu 0,500 gibi mesela. Daha erken olduğu için 16 çıkmıştır 1 hafta sonra 100 ü bulur
Fatma0505 Asil_hatun yaa gercektenmi bı hemşire arkadasımda tekrar ver değer yükseliyomu diye bak dedi bn biraz korktüm adedin 3 gün gecikmişti bn kan verdiğimde yani değer normalmi sizce
Asil_hatun Fatma0505 3 gün gectiyse değer biraz düşük ama geç döllenme olabilir 2 gün arayla tekrar ver 2 kat yukseliyorsa saglikli bir gebeliktir
Elaa_gozz Fatma0505 normal canım benim 11 gün gecikmesine rağmen 70 di değerim geç döllenme olmuş demişti doktorum seninki 3 gün için normal bence
Fatma0505 Asil_hatun ya şöyle yumurtlama günlerim 22 23 24 25 bu günlerde ilişkiye girmiştik yani bu yüzdenmi az cıktı
Fatma0505 Asil_hatun bide bn saglık ocağında verdim 2 günde cıktı perşenbe vermiştim pazartesimi vereyim Kan yoksa bügün vereyimi
Sedamete Fatma0505 canım 16 ise gebesin bende 9.87 ile öğrenmiştim sağlıklı bir gebelik mi değil mi anlamak için 2 günde bir kan verip betanın düzenli artışına bakman lazım
Mrvgns İkinci hamileliğim ikisinide adete 1 hafta varken öğrendim 350 küsurlarda çıktı bi iki gün sonda tekrar baktır canım yükseliyorsa oluyo