Fgbebek-1 bende medicanaya gidiyorum cüneyt eftal tanere 2 defa gittim ama her soruma sanki kadın doğum uzmanı benmişim de bu soruları nasıl sorarım der gibi azarlayarak egolu bir şekilde cevap verdiği ve yersiz saçma esprilerinden dolayı bir dahaki ramdevumu tunç canda ya aldım herkes çok memnun kısmetse ona gideceğim.