vaveylaaa19 Ben iki doğumum da da meçbur yapdirmak zorunda kaldim. Annem şeler hastasi oldu icin doktorum mecbur tuttu beni.
Benim kaldim ulkede eger hamile olan kisinin anne veya babasinda şeker varsa mecbur yapdiriyosun.
Cok sukur iki sonucumda temiz cikmisdi