esmom07 32+1 iz. Gece çok kaşıntı oluyor vücudumda özellikle eller , kollar ve bacaklar. Yaşayan var mı acaba? Kolestaz belirtisi sadece kaşınma mı ? Doktoruma mesaj attım cevap bekliyorum
Ebrar68 esmom07 aynı haldeyim gece bacaklarimin kollarımin kasintisina duramıyorum benimde bu haftalarda başladı şu an 34+4 deyim daha da kötü oldum cildim aşırı kurudu kasidikca kanıyor
esmom07 @Ebrar68 ya geçmiş olsun 🥺 korkum bebeğe Bir zararı oluyor mudur o düşündürüyor 😕 burada da bir kac kez kolestaz ile ilgili yazılar okumuştum açıkçası şüphelendim
gygy1234 Ben 26+1 haftalık oldum bende de çok var doktora gittim kan ve idrar tahlili istedi verdim sonuçlar temiz çıktı kaşınmaktan heryerim yara oldu 🥺