HSena38 Böyle bir söylenti var 33.haftadayim sürekli geriliyorum herkes bunu diyor kaçıncı haftada doğum yaptınız tecrübeli anneler 🙊
Dyg___ HSena38 bende tam tersini duymuştum kızlar erken doğar diye🤷♀️ Öylede oldu kızım 36. Haftada doğdu 😁
Ozlm0916 HSena38 35 haftada dogum sancilarim basladi 38 de dogurdum şükür saglikli bi sekilde 🤭 benimki erken gelmek istedi
myangelson HSena38 bana da öyle dediler daha doğrusu çok aşırı hareketli bebekler erken dogarmis sürekli hareketli olduğu için kendini strese sokup doğumu başlatır demişti hemşire kuzenim. Melek Oğlum da 27 haftada doğdu 😢
Elilar2225 Ben 37+1de doğurdum ama benle alakalı bir durum yüzünden. Bence erkek ve kız olmasıyla alakası yoktur
Busssx HSena38 38 de doktorum zorla aldı fazla geliştiği için sezeryan anında şey dedi ; 15 gün daha gelmezmiş rahim de hiç yumuşama olmamış 😂
Caglaklckksl Busssx canım fazla geliştiği için derken gelişimi önden mi gidiyordu. Doktorum bana sürekli bebeğin 2 hafta önden gittiğini suyunun fazla olduğunu söylüyor da, sizde de böyle bi durumdan dolayı mı alındı sezeryanla
girl_boy_annesi HSena38 benim Annem kızları 43. Haftada oğlanları 40. Haftada doğurmuş bende kızımı 39+4 de doğurdum bakalım oğlumda inşallah 39. Haftadan sonra gelir 🥰🤲🏼🤲🏼
Baymehal HSena38 benimde bildiğim kız 15 gün erken erkek 15 gün geç doğuyor kız tuttu ama erkek allah nasip etmedi tadarsam onu da doğruluk payı var mı öğrenirim 😂😅 kızım 38+4 de doğmuştu
annesinin_alparslani Sarahh dün gece geceden beri sancılar oluyor doğum sancısı mi yalanci sancı mı bilmiyorum
SutlacimiYedimmiBen HSena38 iki oglum var ilkini 35.haftaa dogurdum suyum gelmisti ikinciyi ise 40+0da dogurdum sancim gelmisti.
Emily37 HSena38 oğlumu 41.haftada doğurdum canım.Bıraksaydık daha kalıcaktı herhalde içeride😂🤦🏻♀️ Şuan kıza hamileyim 39.haftada alırım dedi doktor bakalım hayırlısı.