Gonca112
Beyza038
Günaydın hanımlar. Kızımdan kalan yenidoğan kıyafetlerinde kustuğu yerler iki senede dediğin gibi sararmış. Ben beyaz sabunu rendeledim. Çamaşırları akşamdan çalıştırdım 60 derecede normal deterjan gözüne toz deterjan koydum ve beyaz sabunu bir ölçek çamaşırların üstüne koydum. Bu şekilde programın yarısına kadar çalıştırdım ve 60 derece olduğunda makineyi durdurdum. Makinede öyle bir gece beklettim. Ertesi gün tekrar öğleden sonra sıfırdan çalıştırdım. %90 çıktı. Bir iki tanesinde ufak tefek belli belirsiz çıkmadı ama çoğunlukla çıktı. Ekstra durulama da yaptım iyice arınması için. Bir de utuleyince yeni gibi oldular 🥰 normalde bu yöntemi beyaz camasirlarim için de kullanıyorum çok memnunum