Kizlaaar keseyi kaçıncı haftada gördünüz?
e_k 5
e_k 7+1 de gördüm kese ve bebeği
e_k 4+3 💕
e_k 4+3 te gordum ❤️
Papiiii kac mm di
4
Sureyya1 hatirlamiyprum canimm su an ben 7+5im)
e_k 5. hafta 7mm
e_k 6+4 kese ve beebk göründü kalp atımı duyuldu çok şükür 🤗