Arkadaşlar merhaba 5 gün önce spinal anestezi ile doğum yaptım. 2Gun hastanede kaldim sonrasında eve geldim… Çok.agrilarim var hiç gecmicek gibi bebeğime bile bakamıyorum😥 sırt agrım çok fazla yatmak yasak 10 gün oturarak uyucaksin dedi dr ama asla ağrıdan yatamıyorum… Dikiş ağrısı onu hiç anlatmiyim lavaboya zor gidiyorum… aranızda ben gibi zor geçiren varmı ne zaman geçer bu ağrılarım 😭😭😭😭😭😭😭