Vallahi benim bebeğim 18 aylıktı Ben de 8 haftalık hamileydim yeni öğrendim emzirmeyi bıraktım önce bir tane meme bıraktım Sonra bir tane isim bıraktım Ondan sonra geceleri hiç yemedi şimdi şimdi kızım 20 aylık Ben de 18 aylığına girdim işte 2 ay falan oldum memeyim bıraktı yani çok zorlanmadım ama çok üzüldüm yani memeden bıraktım diye insan çok üzülüyor ama doktor bana dedi ki zehirlenir ve benim kızım o süreçte aşırı şekilde zayıfladı yani emzirme döneminde hamile olduğumu bilmiyordum 8 haftalığa kadar onu emzirdim Ondan sonra meğerse benim kızıma gün gittikçe zehirliyormuş Ondan sonra ben de bıraktım korktum Bence onlar sağlığı için daha iyi geceleri uyanmıyor yani memeden kesmem 9 gün falan sürdü zaten hamile kaldıktan sonra sütüm çekilmişti süt yoktu