Gizemalsoy Kizlar 29 haftalık olduk insallah 2gun once hastaneye gittim bebiş 1.500 kg doktor iyi kötü birsey demedi internetten baktim bu haftada 1200 olmasi gerekiyormus gebelik sekerimede baktirmamistim bi tedirgin olmadim degil iri mi aceba diye
girl_boy_annesi Gizemalsoy bebeğin erkek mi canım bende 29+5 oldum 31. Haftada randevum var bakalım biz kaç olduk
Baharito01 Gizemalsoy Ben de 29+4’üm, dün kontrolüm vardı Doktor 1500 gr her şey yolunda demişti. İçinizi ferah tutun. Şeker testi de yapmıştım şekerim çıkmamıştı
QUEEN0888 Gizemalsoy Benim oğlanda 27 haftada 1167iydi .29 haftada bidaha gidicem😳 Bendede 2 hafta önce gidiyor
sinemmdemirr Gizemalsoy bende 29 hafta 2 günlük gittiğimde 1440 gram çıkmıştı tombiş bebek demişti doktorum ama ben şeker yüklemesi yaptırmıştım 25. Haftada
Bilgeyumuk 26+6 da 1150 dedi bukadar fazla 2 hafta önden gidiyor dedi forumdaki yazıları okuyorum genel olarak herkesin ortalama bu civarlarda doktorlar çok tedirgin ediyor bazen insanları
zilhan 29+2 dün gittim doktora bebeğimin kilosu 1.460’dı annesi gibi iri biraz diyor 😂😂62 ile hamile kaldım dün 72 çıktım fazla kilo almışsın dedi 😂😂Kafama bile takmıyorum . Bebeğim sağlıklı en önemlisi o
reyhan12 zilhan kiz ben 13 kilo almisim ne diyosun 29 haftaligim şuan 😁 ama hic kusmadim basindan beri aksine yedim istahim acildi
reyhan12 Gizemalsoy bende yukleme yaptirmadim ama aclik tokluk sekerime bakti şuphelendi biraz fazla kilo aldim diye sana suanda bakabilir aclik tokluğa
Sonundabende Gizemalsoy canım bizde 28+ 6 gittik 1210 gr dedi doktor normal dedi seninki de gayet normal bence 😊