Sakın kafana göre kullanma. Bak ben bu ay kullandım adetlerimi düzensizleştirdi. Adet olduğum halde yumurtlama gördüm çok saçma Bir şey yaşadım. Doktor vermişti ama düzensiz kullandığım için oldu sanırım. Sabah akşam alınması lazım ben bi ara unutup sadece sabahları aldım. Çok kötü düzenimi bozdu ve pahalı bir ilaç 100 üstü civarı diye hatırlıyorum