Ebru_41 Arkadaşlar 11 buçuk haftalikken özel kız dedi 15 haftalık oldum dün devlet erkek dedi kafam karıştı doğrumu sizce
Asyaam28 Ebru_41 banada 12 de özel kız dedi haftaya 13 olcam kesinleştirirz dedi gelince özel daha iyi görüyor
AngelKalkan 16 haftalıkken daha net oluyor . 11.5 hafta çok erken . Ama erkekler daha çabuk belli ediyor kendini . Doğru olma ihtimali yüksek
ecoy34 Ebru_41 ben hep devlete gidiyorum 14 haftalıkken direk kesin erkek dedi sonra tekrar baska doktorlarada gittim devlette emin olmak icin onlarda erkek dediler
Son-ali295 Ebru_41 canım bence biraz sabırlı ol şuan erken zaten cinsiyet için birdakine net öğrenirsin bence özel veya devlet farketmicektir birazcık beklemen gerekicek sadece annesi 😍🤗🤗🤗
3babyannesy Ebru_41 16haftadan önce doğruluk payı yokmuş canım 16dan sonra ciddiye al 20haftadada netleşir zaten detaylıyla çoğu doktor demez 16dan önce yanılma payı aşırı çoktur aileyi umutlandrmaz