Nurbursa bende de vardı aynı sorun. Normal Doğum yaptım. Doğumdan sonra Doğum sancısı neymiş ki yanında ?? Öldüm öldüm dirildim hastaneye gıttım kremler kullandım kan ılacı kullandım zeytınyagı sürdüm Yok gecmedı sımdı 2 aylık 22 günlüğüz yeni yeni agrısı gecıyor. Düşün yeni agrısı gecıyor dıyorum hala kendısı orda duruyor😁😂randevu da aldım genel cerrahiden malum cocuk olunca gıdemedık. Eski yıllarda Doğumda ebeler orayı tutarlarmış ıcerı doğru ıterlermiş sen hiç duydun mu eski kadınların Doğumda o konu da sıkayet etiklerini ben duymadım valla. Keske bizim doktorlar da yapsa🤪🤪🤪