Cansu1993 31+2 haftalık gebeyim crp 25 çıkmış doktorum izne ayrılmış başına gələn oldumu evde antibiyotik var icsemmi daha önce yükseldiğinde yazmıştı ne yapmam lazm bebeğe zarar verirmi
isimyazmakzorunlumu Cansu1993 başka doktora sorun kendi kendinize ilaç kullanmayın. Muhtemelen doktor da antibiyotik verir ama dozunu türünü bilemezsiniz.