Nazlcnkys6638 Ben dün sabah tansiyondan yatış aldm ve uzun süredir tansiyonum hiç yukselmedi acaba çıkışm ne zmn verirler
Nazlcnkys6638 kahvesever__ tansiyonum düştü ama bu seferde idrar topluycagz dediler protein kaçağı açısından sanırım 1 kaç gün daha buradaym
Rukiye-1 24 saatlik idrar topluyorlar gebelik zehirlenmesi yada protein kacakligi varmı ona bakıyorlar
Nazlcnkys6638 teacherozlem 36 ya yeni girmistm 15 9 oldu çok şükür düştü ve 2 gün yatıp çıkışını aldm hastahaneden zehirlenme vs yokmuş gebeliğe bağlı galiba bianda çıkmış