Herkese merhabalar, güzel anneler ❤️ Ben 30 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar sık sık zamlanan aylık muayeneler, bazı testler ve detaylı ultrason için ödeme yaptım. Yabancı uyrukluyum. Kendi sigortam bir işe yaramıyor. Eşimin sigortasını kullanıyorum genelde. Ancak Katılım Emeklilik Sigorta gebelik teminatı vermediği için ne muayeneleri, ne de doğumu karşılıyor. Emsey Hospital’e gidiyorum, doğumların her şekli çok pahalı, daha da zamlanacak diye düşünüyorum. Sadece doğumu karşılayan sigorta biliyor musunuz? Hamilelik dönemi içinde yaptırabileceğim sigorta arıyorum bari doğumu karşılasın diye.
Hepinize çok teşekkür ediyorum, hayırla bebeklerinizi kucağınıza almayı nasip etsin Allah’ım 🤲