2 gün önce sezeryanla dogum yaptim. Epidural anestezi oldum. Olmaz olaydim. Ilk kizimda genel olmustum bu kadar sıkıntı yasamadim. Baş ve boyun agrisi beni mahfetti. Boynumu oynatamiyorum. Bol su ictim. Agri kesiciler . Nescafe ictim baya. Kremle boynumu ovaladim. Yok bana misin demiyor. Allahini seven soylesin bu agri nasil ne zaman geçecek. Dikislerimin acisini bosverdim artik. Felc gibi geziyorum ortada 😭😭😭