Gulsum2134 Arkadaşlar merhaba 35+3 günlük hamileyim normal doğuma göre 11 kasım görünüyor ama sezeryan olduğum için doktorum 27 ekim gibi dedi bana erken geldi sizcede erken değil mi kilosu 2.700 şuan bebeğin
HalisEbruoban Gulsum2134 canim bebegin dogana kadar ucu gecer ama sen bilirsin tabi 14 gun once aliyo yani bebegi normaldede sezeryanda 10 gun once aliyorlar
ozgeya Gulsum2134 planlı sezeryanlerde bebek kanala yerleşmeden almaları gerekiyor,bebeğin kanala yerleşme haftası da 38.haftadan sonra olduğu için,en uygun hafta 38.hafta oluyor,sonrası riske giriyor.
Mila_01 Gulsum2134 ben 39 uygun diye biliyorum tamamen ciğerler felan gelişiyor diyorlar ama yine de emin olamadım Ablam yengem hep 39 + da yaptılar
Juniormum Gulsum2134 bizimde 35-5 bugün bizede 27 Ekim dedi kısmetse planlı sezeryan olunca önce alıyorlarmış çevremdeki herkes öyle söylemişti sağ Salim Allah kurtarsın hepimizi
SeydaDoruk HilalDoruk benim de 38+5 de olacak sanırım. Gebelik şekerim olduğu için doktor beklemek istemiyor
Belissima Gulsum2134 erkenden almasın CNm ya bebek azıcık daha kilo alsın. Ne biliyim tuyleri vs iyice dökülsün.
Semiyetbakir Bende 38+5 gunluk gebeyim. Kızım şu an 2.600 gr olduğu için tam günümde sezeryanla doğum yapacağım inşallah. Doktor biraz daha kilo alsın dedi.
Kaderyas0327 Gulsum2134 bende aynıyım 35+3 ama benim herşeyim normal doğumu gösteriyor ben de normal istiyorum bakalım bence gayet iyi sıkma canını yani korkma bence iyi hem kilosu az diye sağlığı iyi olmayacak diye birşey yok iyi düşün hayırlı doğumların olsun 🤗❤️🙈
Aysenurozbay Gulsum2134 canm benim ilk hamileligimde normal dogumum 28 marttı ama 24 martta aldı sezeryanla 4 gun önceden almstı ikinci ye hamileyim ve ne zaman ne kadar erken dogarz bilmiyorum