38+2 de bende de başldı sabah aralıklarla sancı giriyor 1 dk sürüyor sonra yok oluyordu ama sancı aralıkları değişken olduğu için takipte kaldım ve doktorumla irtibattaydım. Bebek hareketlerini takip edin eğer bebek hareketliyse sorun yoktur, sancı sıklığı ve şiddeti artıyorsa gerçek sancı oluyormuş aynı şekil düzensiz ve şiddeti değişmiyorsa hazırlık sancısı oluyormuş. Benim aynı günün gecesinde geçti sancılarım. Şuan 38+5im vajinamda hissediyorum çok baskı hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişler