Kisaerbebek Gebeliğim ilk ikisinde sancısız açılmasız günüm geçtiği için yatışım yapılarak suni sancı vs.ile normal doğurdum 3. De artık sancılarımın kendiliğinden gelmesini istiyorum varsa öneriniz alırım 😊