miniko B-P-R doğru diyorsun ama yazarken biraz dikkat edilmeli senin gibi düzgün yazsalar doğrusun dicem direk azarlar gibi konuşuyorlar sanki zorla yorum yaptırıyorum tskler yorumun için zaten su en fazla 1 haftadır içmiyorum dur devam edicem
B-P-R miniko canım Valla Kulan Bebeğinin Sağlığı İçin Okadar Önemli ki keşke Eskisi Gibi İmkanlar İyi Olsada bizde bişey Kullanmak zorunda kalmasak ama Nerde 🤦 Kaç Haftaliksin Bu arada
Tgcee Diyetisyen ya bıraey sorcam canım ben bı kan ılacı ıcınde folık asıt kullanıyorum maltofor bırde karsık bı ılac kullnyrm onun ıcınde de folık asıt var doktr da bırsey olmaz dedı ama bılmedm