İyi geceler hanımlar , bu döneminizde sizlerde de yaşanıyordur eminim öncesinde veya sonrasında bir sorun olur mu sizce bebek ile ilgili, bugün özellikle çok fazla ve öfkeli duygusallık yaşadım nasıl başa çıkabilirim bu hormonlar ile bilmiyorum . Allah bütün evlatları korusun sağ Salim kucağımıza almamızı nasip etsin 🙏🏻