Cansu333
Sanırım demek istediğin bu;
Rus Takvimin dayandığı cinsiyet hesaplama yöntemi kadının ve erkeğin hücre (kan) yenilenmeleridir. Kadının kanı 3 yılda bir, erkeğin kanı 4 yılda bir yenilenir. Kimin kanı daha genç (yenilenmiş) ise, bebeğin cinsiyeti onunki ile aynı olmaktadır.
İyi de nereden bileceksin hangi yıl yenilendiğini. Ayrıca bu bir teori. Cinsiyeti her zaman babada ki kromozom belirler. Önemli olan zaten cinsiyeti değil; sağlıklı ve hayırlı olması 🤗