Linamom41 Herkese merhaba, bebeğim akşamdan beri çok şiddetli gaz sancısı çekiyor. Ne yaptıysam olmadı, en sonunda acile götürdüm. Damla yazdı aldım kullanacağız bakalım. Siz bu durumla nasıl başa çıktınız, ne iyi gelir lütfen benimle paylaşır mısınız?
PapatiA Linamom41 Mama felan kullanıyorsan değiştir Emziriyorsan : kaynar suya kimyon tadı acı gelirse az bal at iç sendeki gazı alır Onun haricinde bebişede çörek otu yağı badem yağı ve muskat bu üçünü birleştir iki üç damla ver Bız bunların faydasını gördük
Tiiffany Linamom41 ufakmıs daha. Biraz daha büyük olsaydı baska bişey önerecektim. Bol bol sırtına gogsune masaj yapın saat yönünde bebek yagi ile veya zeytinyag ile. Dilerseniz youtube de videolar var bununla ilgili. Bacak egzersizleri var. Durumunuz el veriyorsa spa oda cok iyi geliyor. Poposuna hafif sert bi sekilde ses gelecek sekilde vurun gazını cıkarsın 🤗
Tiiffany PapatiA bende kimyon suyu önerecektim ama önerdiginiz yağlar için daha cok kücük değil mi.Alerjik reaksiyon falanda yapabilir daha cok küçük. Siz kac aylıkken basladınız
Linamom41 PapatiA Mama kullanmıyoruz, sadece anne sütü veriyorum. Kimyonu yeni duydum deneyeceğim, çok teşekkür ederim. 🥰
PapatiA Tiiffany benım 1aylıkken berbat gaz oldu doktor bı ılac yazdı damla adını hatırlamıyorum kullandım yaramadı hıc sağlık ocağına gıttm anlattım nurse harveys mı neydı onu verdi kullanıyorduk ablam eltım felan onlar geldi damlayı verırken gördü bız bunu yapıyoruz gecıyo dediler onu bırakıp öyle denedım çocuğun gık sesı çıkmadı şükür
Mavimilena Linamom41 kimyon bildiğimiz baharat olan değil de aktarlarda tohumu diye geçiyor sanırım böyle tane tane ben onlardan alıp su kaynatıyordum 1 bardak içine kimyon tohumu koyuyordum 1çay kaşığı o bekledikçe dibine çöküyor daha sonra süzüp ılıkken içiyordum.