NurrrH ozgednz1 ilk kızımda, biberon avent cam biberon aldım. Ateşölçer braun kulaktan ölçülen 3030 modelini aldım. Şimdi oğluma da aynılarını kullanmaya devam edicem.
PapatiA ozgednz1 biberon kesınlıkle philips awent kendim kullanıyorum mamada verdıgım ıcın çok memnunum memeyle aynı olduğu ıcın reddetme olmadı
MelisY ozgednz1 biberon philips avent aldim 125 ml cam almadim kirarim diye belki.ates olcer jumper alicam hepsi burada da var saglik bakanligi onayli tek onda gordum.termometre onerisi bende alabilirim kablosuz ne alcagima karar veremedim