Mrvtevafuk Allah’a tevekkül edin ve en ufak gribal enfeksiyonda dahi doktora gidin. İlk seneler hatta belki ergenlikten yetişkinliğe geçene kadar ihtimaldir ki hastaneler de yuvanız olacak, bizim öyle oldu, tabi herkestr bu farklı olabilir en doğrusunu Allah bilir. Ama Allah’ın izniyle ergenlik döneminden sonrası özellikle çorap söküğü gibi geliyor ve toparlıyor inşaallah ben toparladım. Bana bebekken%1 dahi yaşama ihtimali vermemişler,kalbim durmuş tekrar çalışmış vs,çocukken evlenemezsin dediler ama evlendim üstelik iki evlat doğurdum şimdi galiba 3.ye gebeyim :) Allah ol dediğinde olamayacak hiçbir şey yok siz bol dua edin inanın. Ve size İzmir’de bir prof. Kalp damar Cerrah önereceğim Emin Alp Alayunt . Allah razı olsun ben bu adamın yaptığı son ameliyattan sonra normal insanlar gibi yaşamaya başladım hastanelerden koptum. Lütfen araştırın, ulaşın derim o acıları ben çektim o yüzden hem sizinle hem evladınızla empati kurabiliyorum ve çok çok iyi olsun isterim. Rabbim en kısa zamanda Şafii ismi hürmetine acil şifalar versin evladına ve nerde ne kadar hasta evladımız varsa 🤲🏻