Betih03 tatlım ben özele de devlete de gidiyorum ama devlette Doğum yapıcam. Özeli maddi açıdan düşünmüyorum ama doktorum mükemmel birisi Ahmet Şahbaz özel Keçiören Hastanesi 45 tl muayene ücreti. Devlet olarak etlik Zübeyde hanıma gidiyorum Derya burkankulu Leyla Çakır mükemmel iki doktor hastane donanımlı bu iki doktorun bana da çok iyiliği dokunmuştur fakat randevu sıkıntı bulamıyorsun, bi doktorla devam edemiyosun, asistanları berbat onlara denk geliyosun bazen lanet okuyosun çok kalabalık Suriyeli dolu. Doğumu da asistanlar yaptırıyormuş odalar 5-6 kişilikmiş 40. Haftadayım nasip olursa ben Doğum yapınca post açıcam bilgilendirme amaçlı