Pemberuya endişelenme, bende çok enfeksiyon geçiren biriydim idrar yollarından falan hatta evlenmeden önce sürekli üşütmekten susuzluktan kaynaklı tekrarlardı. Hatta birde böbreklerimde taş varmış 3 tane taşda düşürdüm. Kendine çok dikkat etmen gerekiyor yaz sıcak soğuk demeden üşütmemen sürekli o kısımlarını temiz tutman eşininde temizliğine dikkat etmesi gerekiyor bolca su iç ilaç tedavin varsa ona devam et. Ödem attırıcı doğal şeyler iç. İnsan sağlıklı olduktan ve dikkat ettikten sonra Allah’ın da izniyle bir şey olmuyor. Şuan 18 haftalık hamileyim her şey çok güzel gayet sağlıklıyız. İnşallah Rabbim sana da yaşatır bu güzel duyguları.. enfeksiyon diyince gördüm yazmak istedim