Bence bekleyin ben erken gebelik testini adete 2 gün kala yaptım negatif çıktı sonra adetim gecikti ve pozitif olduğunu öğrendim. Buarada negatif diye saçımı falan boyattım, üzüldüm sonra. En temizi regli zamanı geçince kan testi yaptırın emin olursunuz