Zuzuu86 miracefemom7 aynen öyle bellimi olur 😍 benım de öyle müthiş bel agrım biraz fazla yürüyeyim ya da iş yapayım bıçak gıbı saplanıyo acı belime bırde geceleri sağa sola dönerken bı sancı gırıyo anlamıyorum nedır doktora sorucam bakalım
mayra miracefemom7 kalbimizde sorun var canım, doğduktan sonra ciddi operasyonlar geçirmek zorundaymış bebeğimiz, down ya da d george sendromlu olabilir dediler, dua ediyoruz, inşallah sağlıkla gelsin evladımız, rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah