Baymehal canım bizim köyde bir kadın var (80yaşalarında)annesi sürmüş ona . Hiç tüyü kılı çıkmamış . Kendisinin 4 çocuğu var ama kızlarından ikisi kısır maalesef çocukları olmadı evlat edindiler. Oğlu genç yaşta vefat etti. Torunları yetim kaldı. Herkes bu konuyu bahane ediyor. Karıncaların yavrularını aldı kendi yavrusuyla imtihan oldu diye. O yüzden biz kullanmadık. Tabi siz bilirsiniz