Eda_46 benimde dün oldu cnm ikili tarama. Üstten göremedi doktor , hem kilom varmış hemde rahmin baya geriye dönük dedi. Mecbur alttan baktı kısa sürdü, enseyi ölçtü ama burnu bir türlü ölçemedik. Sıkıntı yok dedi ama içime sinmedi , perinatolojiye gitsem mi diyorum. Sende herşeyine bakabildi mi ? Benimki pek açıklama yapmadı