Ysmn99 Canım sana önerim çok araştırıp öyle isim koyman sırf güzel isim diye ağır isimler koyma neden dersen. Ben Ahmet Efe koydum çocuğum harbiden Efe gibi çıktı😅😅 Aşırı derece yaramaz bir çocuk herşeyin tepesindeydi,evin her yerinde kilit var😅 Şu an 4 yaşında anca anca kendine gelmeye başladı yoksa Bakırköy yolu bana gözükmüştü😅😅 Akıl konusunda çok akıllıyız ama yaramazlıkta kök söktürdü. Peşinde kaç tane adam dolanıyorduk😅😅