Cns_mry canım ben de böyle olmuştum bide yaz ayında olmuştum yaz gribi beterdir eğer biliyorsan bişey olmaz Allahın iizniyle ateşlenme yeter ben doktora gittiğimde doktor ateşlenme ateş çocuğu etkiler ama burun akması gribin öbür etkileri çocuğu etkilemezmiş sadece eteşlenme elini yüzünü kollarını bacaklarını soğuk suyla yıka ve iyi düşün nane limon falan kaynat bir çorba kaşığına bal koy ve limon damlat üstüne 4-5 damla yut onu iyi gelicektir umarım allah şifalar versin canını sıkma 🙏🏻💙❤️