lavanta35 Kızlar sezeryan sonrası ayaklarda ve ellerde çok fazla ödemim oldu. Özellikle ayakkarım çok şiş. Siz nasıl attınız acaba bu ödemi
Edabykl lavanta35 su ictim kompostu tukettim kayisi ve uzum kompostusu 10.gunde tamamen indi sislerim 83 kiloyla girmiştim doguma 72 ye düştüm 10 günde işte bugun 22.gunum insallah dahada zayiflarim 🙈😂
Tiiffany lavanta35 evet benimde cok şişmişti. Bol su için ve ayaklarınızı havaya dikmeye özen gösterin kan dolasımı hızlansın