Ben ılkinde kullanmadim krem kullandim ama hic fayda etmedi 25 gun falan çok cektim iltihap kan akiyordu resmen. Simdi 2.ye dogum yapicam 2 haftadir falan takiyorum belli periyotlarda kullanan arkadaslarimda hic goguslerinde yara falan olmadi cok memnunlardi. İnşalalh bunda olmaz diye umuyorum benimde.emzirdikten sonra direk takiliyormus krem surmeye gerek yok