yabadabaduu ayserhat-69 yıkıyorum sadece 😂 o kadar üşeniyorum ki bakım yapmaya 🥴 makyajlı yattığımda oluyor valla ama tabiki siz öyle yapmayın temizlemek her zaman daha iyi benim sivilce problemim olmuyor o yüzden göz makyajı yapmadığım zaman yatıyorum direk genelde öyle
ballibocek ayserhat-69 sadece bazı içeriklerde dikkatli olmak gerekiyor özellikle asidik içeriklerde örneğin belli pran üstü salisilik asit, askorbik asit, retinol gibi gibi.. ama temizleme ve nemlendirme çok önemli