Adin12 ben 14+4 oluyorum ama çıktı mı çıkmadı mı anlamıyorum ki :) mesela tuvalette taharet yaparken azcık zorlanıyorum, iç çamaşırım hep göbeğimin altında kalıyor, zaten baştan beri kot pantolon kullanmıyorum kullansamda kemersiz takmam kemerde baya sıkıyo şimdi hep lastikli pantolon giyiyorum eşim karnın çıktı diyo ama normaldede göbeğim vardı o yüzden anlamadım hala eski göbeğim mi yoksa bebişten dolayımı 🤷🏻♀️😂😂