catal35 oğlumda makat gelişiydi, 35te vajinamdan çıkacak gibiydi doktora bir gittim kanala girmiş. Asla da birşey yapmamıştım çünkü sezeryan planlamıştık. Doktorum her an gelebilir tuvalet harici kalkmak yok demişti. 37de doğum yapmıştım, isteyip bekleseydim bu kadar çabuk kanala girmezdi yani 😂